Praca na kilku systemach kasowych
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Praca na kilku systemach kasowych |
Nawigacja: Dotykačka w chmurze > |
W przypadku korzystania z kilku systemów kasowych, standardowo każda nowa kasa będzie przyporządkowana do tego samego konta użytkownika i pamięci (chmury) w chmurze Dotykačka. W takim przypadku, wszystkie kasy automatycznie udostępniają następujące dane:
Jeśli każda kasa będzie pracowała w innej walucie lub będzie miała ustawione różne zaokrąglenie, należy takie kasy używać oddzielnie. Tak samo, jeśli nie życzysz sobie, aby kasy udostępniały dane w ramach jednego konta w chmurze Dotykačka. W obydwu przypadkach, utwórz nową pamięć (konto w chmurze) podczas aktywacji kasy, ewentualnie skontaktuj się ze wsparciem technicznym. |
Na każdej kasie możesz wybrać aż 5 stron mapy stołów. Przeprowadzisz to w ustawieniach Mapy stołów, gdzie mapę stołów można także dezaktywować, jeśli nie chcesz jej używać, ewentualnie później znów włączyć. Praca z mapami stołów i ich przełączanie jest opisana w rozdziale Mapa stołów.
Mapę stołów należy na każdym systemie kasowym ustawić z osobna. |
Jeżeli zmienisz właściwości produktów zmienią się one na wszystkich kasach. Jeśli chcesz zmienić np. cenę produktu tylko dla konkretnej kasy, możesz to wykonać np. za pomocą utworzenia reguły w Planie cenowym. Udostępnić produkty wyłącznie do określonej kasy można za pomocą reguły w zakładce produkty niewidoczne.
Standardowo każda kasa używa własnego magazynu domyślnego. Jeśli chcesz dla wszystkich systemów kasowych ustawić jeden magazyn, utwórz w chmurze Dotykačka nowy magazyn i ustaw jego dostępność dla wszystkich lub wybranych kas. Nie zapomnij także na każdej kasie ustawić tego magazynu jako domyślnego.
Synchronizacji kas można także użyć dla funkcjonalności tzw. Mobilnego sprzedawcy (Mobilnego kelnera) w przypadku, gdy nie posiadasz licencji Dotykačka, która go obsługuje. Szczegółowe informacje o tej opcji znajdziesz w bazie rozwiązań. |