Logowanie do chmury Dotykačka
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Logowanie do chmury Dotykačka |
Nawigacja: Dotykačka w chmurze > |
W celu zalogowania się do interfejsu sieciowego chmury Dotykačka przejdź na stronę https://admin.dotykacka.pl. Do okna logowania wprowadź adres e-mail i hasło , które wprowadziłeś w przewodniku aktywacji. Następnie kliknij przycisk Login .
Zastosowanie adresu e-mail i hasła w celu logowania może nie być wystarczająco bezpieczną metodą. Jeśli chcesz zabezpieczyć dostęp do danych w chmurze Dotykačka, ustaw tzw. dwupoziomowe zabezpieczenie. W celu zalogowania należy, oprócz adresu e-maila i hasła, wprowadzić jeszcze jednorazowy kod wygenerowany przez aplikację Google Authenticator. |
Jeśli po zalogowaniu do chmury Dotykačka nie zostanie po okresie 60 minut zarejestrowana żadna aktywność, wyświetli się ostrzeżenie. Po następnych 2 godzinach aktywności dojdzie ze względów bezpieczeństwa do automatycznego wylogowania. |
Do pracy z interfejsem internetowym chmury Dotykačka zalecamy używać przeglądarki Chrome lub Firefox. Wszystkie wersje Internet Explorer i wbudowane nienazwane przeglądarki w systemie operacyjnym Android (Android Web View) nie są obsługiwane. |
Każda kasa zapisuje dane w pamięci Dotykačka, którą nazywamy chmurą. Jeśli zarejestrujesz systemy kasowe do jednej wspólnej chmury, będą wzajemnie między sobą udostępniać dane i produkty. Chmura Dotykačka może więc sparować kilka kas podłączonych do różnych kont w chmurze. Każde konto w chmurze może np. reprezentować jeden oddział lub sklep itp. Nową chmurę można utworzyć w przewodniku aktywacji.
Jeżeli masz utworzonych kilka kont w chmurze, po zalogowaniu się do chmury Dotykačka wyświetli się ekran z ich wyborem:
Wybierz konto, który chcesz sparować i kliknij go. W ten sposób zalogujesz się do wybranej chmury i zobaczysz stronę z zestawieniem poszczególnych kas, które do tej chmury należą.
Jeśli zapomniałeś danych do logowania, kliknij tekst Zapomniałeś hasła? pod oknem logowania, patrz pierwszy ekran. |
W następnym kroku wprowadź adres e-mail, który używasz do logowania się do chmury Dotykačka i kliknij przycisk Szukaj. |
Jeśli wprowadziłeś prawidłowy adres e-mail, zostaniesz poinformowany o możliwościach odzyskania hasła. Teraz kliknij Kontynuuj. Na podany adres e-mail otrzymasz link do zmiany hasła. |
Jeśli nie otrzymasz wiadomości z linkiem do zmiany hasła, sprawdź inne foldery na swojej poczcie, przede wszystkim Odrzucone wiadomości (Spam). Kliknij tekst wyślij e-mail ponownie.
W celu zapoznania się z kompletną instrukcją, jak odzyskać hasło, sprawdź naszą Bazę danych – instrukcje. |