Utworzenie nowego konta w chmurze
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Utworzenie nowego konta w chmurze |
Nawigacja: Przygotowanie kasy > Aktywacja > Klient zarejestrowany > |
Utworzenie nowego konta w chmurze oznacza, że dla nowego systemu kasowego zostanie utworzone niezależne miejsce, w którym będą zapisywane dane. Pierwszy system kasowy, dla którego utworzysz nowe konto w chmurze, nie będzie zawierać żadnych produktów ani danych. Do nowego konta w chmurze możesz później dodać następne systemy kasowe. Będą one później udostępniać dane w chmurze.
Przykładem mogą być dwa oddziały znajdujące się w Krakowie i we Wrocławiu, przy czym każdy oddział sprzedaje inny asortyment. W obu oddziałach są zawsze dwa systemy kasowe. Następnie dla każdego oddziału istnieje odrębne konto w chmurze, a systemy kasowe w oddziałach udostępniają zawsze tylko dane ze swojego konta w chmurze.
Jeżeli oba oddziały sprzedawałyby taki sam asortyment, mogłyby używać jednego wspólnego konta w chmurze i w ten sposób udostępniać produkty i dane. Więcej informacji na temat możliwości chmury znajdziesz w bazie rozwiązań.
Procedura w tym rozdziale nawiązuje do poprzedniego rozdziału, w przypadku aktywacji systemu kasowego jako użytkownik zarejestrowany.
Wprowadź informacje na temat Twojej działalności gospodarczej, która będzie korzystać z nowego konta w chmurze i wybierz przycisk Kontynuuj. |
W wyświetlonym oknie wpisz klucz licencyjny (należy używać tylko dużych liter) i zaakceptuj Warunki handlowe, kontynuuj klikając przycisk KONTYNUUJ. |
Następnie należy wybrać rodzaj działalności i podstawowe parametry systemu kasowego. To wszystko opisane jest w tym rozdziale. Po dokończeniu aktywacji otrzymasz na podany e-mail informację o nowym koncie w chmurze Dotykačka. |
Po zalogowaniu się do chmury Dotykačka będziesz miał możliwość wybrania do jakiego konta chcesz się zalogować. Więcej informacji na temat zalogowania się do wybranego konta w chmurze znajdziesz w tym rozdziale. |