Synchronizacja danych
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Synchronizacja danych |
Nawigacja: Dotykačka w chmurze > |
Dane z każdej kasy są na bieżąco automatycznie synchronizowane z chmurą Dotykačka. Do synchronizacji dochodzi podczas każdej operacji z systemem kasowym. Jeżeli kasa nie ma stałego połączenia internetem, dojdzie do synchronizacji za każdym razem podczas aktywnego podłączenia. By mieć wszystkie dane aktualne w chmurze Dotykačka,niezbędne jest aktywne połączenie internetowe.
Jeśli połączenie internetowe jest nieaktywne i nie można zsynchronizować danych z chmurą Dotykačka, ikonka chmurki będzie na głównym ekranie aplikacji Dotykačka czerwona.
Jeśli aktywujesz kilka systemów kasowych w ramach swojego konta w chmurze Dotykačka, te kasy będą automatycznie udostępniać pewne dane. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapoznaj się z tym rozdziałem. |
Jaką ilość danych potrzebuje Dotykačka dla funkcjonowania?
Wykorzystanie przez aplikację Dotykačka + Dotykačka Marketplace to średnio 300 - 600 MB miesięcznie. W zależności od używanego urządzenia, inne aplikacje systemowe i aplikacje Google (OS android, Klawiatura, Google Services) mogą pobierać dano, a to od 1,5 GB do 10 GB w ciągu miesiąca. Intensywność danych usług systemowych nie dotyczy połączenia mobilnego, kiedy zużywane dane są systemowo ograniczane.
W praktyce, sama aplikacja Dotykačka podczas zapisywania (fiskalizacja pozycji + synchronizacja danych) nie wykorzysta z połączenia internetowego więcej niż 30 - 50 KB/s. W takim przypadku nie ma wpływu na prędkość połączenia internetowego, ponieważ przekazywane ilości danych są bardzo małe.
Zalecany minimalny miesięczny limit danych połączenia mobilnego wynosi 500 MB, a lepiej 1 GB.
Pamiętaj, że system kasowy powinien służyć jako urządzenie jednofunkcyjne. Nie instaluj na urządzeniu innych aplikacji nie związanych z aplikacją Dotykačka. Te aplikacje mogą mieć wpływ na wydajność urządzeń a także na synchronizowane dane. |