Panel zakładek
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Panel zakładek |
Nawigacja: Dotykačka w chmurze > |
Po logowaniu do interfejsu strony chmury Dotykačka wyświetli się strona wyjściowa Podsumowanie. Do poruszania się pomiędzy poszczególnymi stronami służy panel zakładek po lewej stronie interfejsu sieciowego. Zakładki ze strzałkami po kliknięciu rozwiną się i pokażą następne opcje.
Panel zakładek można ukryć / wyświetlić klikając ikonę . Kontynuujesz wybierając zakładkę na obrazku lub na niżej podane linki.
•Podsumowanie, grafy i rankingi — Strona domyślna po zalogowaniu się do interfejsu sieciowego chmury Dotykačka. Przedstawione są kompletne informacje o utargu, magazynach, najczęściej sprzedawanych produktach i innych.
•Raport sprzedaży — Szczegółowe wykazy utargu, zaparkowanych rachunków i przesunięć magazynowych
•Ceny — Na tej stronie utworzysz plany cenowe lub Happy Hours, tymczasowe promocje wg daty, godziny lub dnia tygodnia.
•Zestawienia — Zestawienia sprzedaży (data), które możesz filtrować według różnych kryteriów.
•Zarządzanie systemem kasowym — Zestawienia produktów, kategorii, kont klientów, kont pracowników, magazynów i dostawców. Pozycje w zestawieniach można edytować, dodawać i usuwać.
•Magazyny - Informacje o stanie magazynów z możliwością przyjęcia produktów na magazyn. Możesz także tworzyć zasady dla przyporządkowania produktów do poszczególnych magazynów.
•Integracja - Powiązanie Dotykačky z innymi usługami np. Uber Eats.
•Rezerwacje - Zarządzanie i tworzenie rezerwacji stołów/pokoi.
•Narzędzia analityczne - Grafy wyświetlające statystyki sprzedaży przeprowadzonej w systemie kasowym.
•Wyświetlacz klienta - Konfiguracja wyświetlacza klienta dla wyświetlania obrazków reklamowych, filmów wideo i pozycji na rachunku.