Zestawienia
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Zestawienia |
Nawigacja: Dotykačka w chmurze > Panel zakładek > |
Zakładka Zestawienia umożliwia wygenerowanie różnego rodzaju zestawień. Zestawienia możesz wygenerować za wybrany okres, dla wszystkich lub tylko określonych kas. W przypadku, gdy posiadasz licencję Dotykačka ŁATWO, dostęp do zestawień jest ograniczony.
Każde zestawienie można wygenerować do wybranej zmiany (okres od otwarcia do zamknięcia kasy) i w ten sposób wyświetlić dane dotyczące tej zmiany. Wystarczy, że przejdziesz do raportu sprzedaży Zmiany, następnie wybierzesz zmianę i kliknij na przycisk . Zestawienie, które będziesz chciał wygenerować, będzie miało automatycznie ustawiony przedział czasowy do wybranej zmiany. |
Kliknij zakładkę Zestawienia a następnie wybierz Zestawienia sprzedaży. Kliknij na wybrane zestawienie. |
Kliknij pole i wybierz przedział czasowy (datę i godzinę od-do) dla zestawienia. Każde zestawienie możesz następnie generować według różnych kryteriów. Na niżej przedstawionym obrazku są wyświetlone opcje dla zestawień produktów Produkty w sprzedaży. Zestawienie można więc za pomocą opcji ograniczyć do wybranych kas, rodzaju fiskalizacji dokumentów i wybranych etykiet. Jeśli zostawisz domyślną opcję wszystkie razem, zestawienie będzie dotyczyło wszystkich kas i dokumentów. Na koniec wybierz w części , czy chcesz wyświetlić zestawienie (przycisk Wygeneruj zestawienie) lub zapisać jako tabelkę w Excelu lub formacie .csv. |
Kiedy wygenerujesz zestawienie, wyświetli się w przeglądarce. Na niżej przedstawionym obrazku widzisz wygenerowane zestawienie Dokumenty. W tym zestawieniu możesz klikając na numer dokumentu, imię pracownika czy klienta wyświetlić jego szczegóły. Do szczegółów każdego dokumentu przejdziesz także klikając przycisk Paragon. Każde wygenerowane zestawienie wyeksportujesz za pomocą przycisków w nagłówku do Excela lub formatu .csv. |