Zestawienia użytkowników
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Zestawienia użytkowników |
Nawigacja: Dotykačka w chmurze > Panel zakładek > Zestawienia > |
Do szczegółów konkretnego zestawienia produktów przejdziesz klikając na wybrane pole na obrazku:
W tym zestawieniu znajdziesz zestawienie logowań i wylogowań użytkowników w wybranym okresie. Oprócz okresu możesz zdefiniować także konkretną kasę, wybrać pracownika i rodzaj operacji, który chcesz wyświetlić (Logowanie / Wylogowanie).
Zestawienie czynności poszczególni użytkownicy (pracownicy) wykonali na kasie czy w Dotykačce w chmurze w stosunku do klientów (rachunków klientów).
Podsumowanie obecności pracowników z możliwością eksportu do Excela lub formatu .csv. Podsumowanie można wygenerować zgodnie z wybranym okresem lub pracownikiem. Przy każdym pracowniku można zobaczyć, jaki okres przepracował i jak długi okres spędził na przerwach. Jak działa w Dotykačce lista obecności, przedstawia niniejszy rozdział.