Punkty lojalnościowe

<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >>

Punkty lojalnościowe

Do każdego produktu możesz przypisać tzw. punkty lojalnościowe. Te punkty lojalnościowe zostaną doliczone do konta klienta przy zakupie produktu. Punkty lojalnościowe można ustawić w formacie ujemnym. Typowym przykładem użycia są promocje dla klientów VIP lub sprzedaż karnetu do centrum fitness lub sauny. Punkty lojalnościowe możesz użyć razem z kartami klientów z kodami EAN.

Punkty lojalnościowe można ustawić dla poszczególnych produktów bezpośrednio na systemie kasowym lub w chmurze Dotykačka.

 

Przykłady zastosowania:

Sprzedaż produktów

W produkcie wino ustaw +30 punktów lojalnościowych. Klient dokona zakupu wina i uzyska na swoim koncie 30 punktów. Przy osiągnięciu 1000 punktów klient otrzyma nagrodę, na przykład szampana. Szampan będzie więc następnym produktem z ceną 0 zł i wartością punktową -1000. Kiedy klient uzbiera 1000 punktów, „sprzedasz” mu szampana z zerową ceną i z jego konta klienta automatycznie odliczy się 1000 punktów.

Sprzedaż usług

Utwórz produkt KARTA LOJALNOŚCIOWA z wartością punktową +1000. Następnie utwórz produkt WEJŚCIE FITNESS o wartości -100 punktów. Przy jednorazowej sprzedaży pozycji WEJŚCIE FITNESS zostanie z konta klienta odliczonych 100 punktów. W ten sposób klient może z tym karnetem wykorzystać 10 wejść.

 

poznamka_icon

Jeśli stan konta punktowego klienta będzie wynosił co najmniej jeden punkt, podczas sprzedaży na konto klienta zostanie wydrukowana na paragonie całkowita wartość punktów + wartość punktów za aktualny zakup.