Zabezpieczenie konta
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Zabezpieczenie konta |
Nawigacja: Obsługa aplikacji systemu kasowego > Ustawienia aplikacji > Zarządzanie użytkownikami > |
Każde konto użytkownika należy zabezpieczyć za pomocą zdefiniowania numeru kodu (PIN) we właściwościach konta. Jeśli konto ma ustawiony kod PIN, należy go zawsze wprowadzić w celu zalogowania się. W taki sposób zabezpieczone konto nie będzie mógł użyć inny użytkownik (pracownik), który nie zna kodu PIN. PIN ustawisz we właściwościach każdego konta użytkownika. Jeśli zapomniałeś PIN, można go zmienić w Dotykačka w chmurze.
W oddzielnych ustawieniach możesz także zdefiniować, do jakich funkcji w systemie kasowym użytkownicy będą mieli dostęp. To ustawienie obowiązuje dla wszystkich użytkowników. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym rozdziałem.
Jeśli użytkownik zapomniał swojego kodu PIN do logowania do kasy, można go zmienić w opcji Dotykačka w chmurze. Patrz także niniejszy artykuł w bazie wiedzy |
Wybierz nazwę użytkownika, w ten sposób otworzą się jego właściwości. W części Zabezpieczenie aktywuj opcję Zawsze wymagaj kodu PIN. |
Wyświetli się okno, do którego wpisz nowy kod PIN, a następnie wprowadź go ponownie w celu potwierdzenia. Wprowadzone dane zawsze potwierdź, klikając klawisz . Na koniec nie zapomnij wszystkiego zapisać. |
Teraz wróć na główny ekran Dotykački i kliknij przycisk WYLOGUJ SIĘ. Wyświetli się okno logowania. W celu zalogowania się wystarczy wprowadzić na klawiaturze numerycznej ustawiony kod PIN i kliknąć przycisk Gotowe . Pracownicy z przypisanym kodem PIN nie są wyświetlani w spisie pracowników po lewej stronie. |
Istnieje możliwość ustawienia, aby zawsze po zamknięciu aplikacji Dotykačka wymagane było logowanie za pomocą kodu PIN. Jeśli więc zamkniesz aplikację a następnie ponownie ją uruchomisz, wyświetli się wymienione wyżej okno logowania. Tę możliwość znajdziesz w w części Ustawienia bezpieczeństwa. |