Klient zarejestrowany
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Klient zarejestrowany |
Nawigacja: Przygotowanie kasy > Aktywacja > |
W wyświetlonym oknie wpisz hasło, którego używasz do logowania się w chmurze Dotykačka. Nie zapomnij zaznaczyć akceptacji Warunków handlowych. Następnie wybierz przycisk ZALOGUJ SIĘ. Hasło zresetujesz wybierając opcję: Nie mam danych do logowania do chmury Dotykačka. Tej opcji użyj w przypadku, jeżeli zapomniałeś hasło. W wyświetlonym oknie wpisz klucz licencyjny (należy używać tylko dużych liter) i zaakceptuj Warunki handlowe, kontynuuj klikając przycisk KONTYNUUJ. |
Jeżeli posiadasz kilka systemów kasowych i utworzonych kilka kont w chmurze, zostaniesz poproszony o wybranie konta w chmurze, na którym dany system kasowy będzie zapisywał dane. Systemy kasowe przypisane do jednego konta w chmurze dane udostępniają. W celu dodania systemu kasowego do już utworzonego konta w chmurze, wybierz go. |
W następnym kroku wybierz, czy chcesz podłączyć urządzenie jako nowe, czy chcesz go zastąpić już istniejącym. W celu zastąpienia urządzenia już istniejącym należy zapoznać się z tym rozdziałem. Inną opcją jest utworzenie nowego konta w chmurze Dotykačka, które zostanie aktywowane. W tym przypadku, że system kasowy będzie przypisany do innego konta w chmurze i nie będzie on udostępniał danych z innymi systemami kasowymi, które masz już przypisane do innego konta w chmurze Dotykačka. |
•Chcę dodać nowe urządzenie (kasę)
W przypadku dodania nowego urządzenia należy wybrać ponownie rodzaj działalności i ustawić podstawowe parametry kasy. Od tego momentu do nowego urządzenia są automatycznie synchronizowane wszelkie utworzone kategorie i produkty z istniejącego konta w chmurze. Ta opcja do już utworzonego konta w chmurze przypisze następne urządzenie.
•Chcę zastąpić urządzenie (kasę)
Podczas zastąpienia urządzenia oryginalny system kasowy zostanie dezaktywowany a dane zostaną przeniesione do nowego systemu kasowego. Zastosowanie takiego rozwiązania ma np. w przypadku reklamacji urządzenia, w momencie gdy otrzymasz nowe. Ta opcja dezaktywuje licencję na uszkodzonym urządzeniu i przeniesie dane do urządzenia nowego lub zastępczego.
•Chcę utworzyć nowe konto w chmurze Dotykačka
Dla właśnie aktywowanej licencji (systemu kasowego) zostanie utworzone nowe samodzielne konto w chmurze. System kasowy będzie pusta, bez produktów i danych. Tej opcji należy użyć w przypadku, gdy chcesz, aby nowy system kasowy funkcjonował całkowicie samodzielnie.