Aktywacja

<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >>

Aktywacja

Po pierwszym uruchomieniu aplikacji Dotykačka zostanie wyświetlony komunikat o konieczności wprowadzenia klucza licencyjnego i zaakceptowania warunków handlowych. Klucz licencyjny znajduje się na certyfikacie w opakowaniu lub na liście przewozowym. Aktywacja licencji jest istotna dla pełnego funkcjonowania systemu kasowego i utworzenia konta w chmurze Dotykačka.
 

poznamka_icon

Klucza licencyjnego możesz użyć wielokrotnie, np. w celu uruchomienia zastępczego urządzenia podczas reklamacji oryginalnego. Licencja na oryginalnym urządzeniu zostanie po nowej aktywacji automatycznie unieważniona. 1 klucz licencyjny może być aktywny zawsze tylko na 1 urządzeniu.

 

Dotykačka zakupiona razem z urządzeniem.

Jeżeli zakupiłeś Dotykačkę wraz z urządzeniem, jednym z oferowanych zestawów Dotykačkę UNIWERSALNĄ, KOMPLETNĄ lub MOBILNĄ, kontynuuj tym rozdziałem.

 

Dotykačka zainstalowana poprzez sklep Google Play

Jeżeli aktywujesz Dotykačkę zainstalowaną poprzez sklep Google Play, należy najpierw wybrać, czy jesteś nowym, czy już zarejestrowanym klientem. Opcję ZAREJESTROWANY KLIENT wybierz tylko w przypadku, gdy masz już dane do logowania do chmury Dotykačka, a więc jeśli już wcześniej aktywowałeś licencję Dotykačka.

Jeśli pracujesz z systemem kasowym po raz pierwszy i nie masz jeszcze utworzonego konta w chmurze Dotykačka, wybierz opcję NOWY KLIENT. Tą opcję wybierz także w przypadku, jeżeli chcesz używać Dotykački przez 30 dni w wersji próbnej. Patrz rozdział Aktywacja wersji próbnej.
 

 

aktivace_new1

aktivace_new2