Aktywacja
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Aktywacja |
Nawigacja: Przygotowanie kasy > |
Po pierwszym uruchomieniu aplikacji Dotykačka zostanie wyświetlony komunikat o konieczności wprowadzenia klucza licencyjnego i zaakceptowania warunków handlowych. Klucz licencyjny znajduje się na certyfikacie w opakowaniu lub na liście przewozowym. Aktywacja licencji jest istotna dla pełnego funkcjonowania systemu kasowego i utworzenia konta w chmurze Dotykačka.
Klucza licencyjnego możesz użyć wielokrotnie, np. w celu uruchomienia zastępczego urządzenia podczas reklamacji oryginalnego. Licencja na oryginalnym urządzeniu zostanie po nowej aktywacji automatycznie unieważniona. 1 klucz licencyjny może być aktywny zawsze tylko na 1 urządzeniu. |
W niektórych przypadkach po pierwszym uruchomieniu aplikacji Dotykačka należy zezwolić na uprawnienia. Dla prawidłowej funkcjonalności aplikacji kasowej należy zezwolić na wszystkie możliwe uprawnienia. |
Jeżeli zakupiłeś Dotykačkę wraz z urządzeniem, a więc jednym z oferowanych zestawów (np. Dotykačką UNIWERSALNĄ, KOMPLETNĄ lub MOBILNĄ), kontynuuj zgodnie z tym rozdziałem.
Jeżeli aktywujesz Dotykačkę zainstalowaną poprzez sklep Google Play, należy najpierw wybrać, czy jesteś nowym, czy już zarejestrowanym klientem. Opcję ZAREJESTROWANY KLIENT wybierz tylko w przypadku, gdy masz już dane do logowania do chmury Dotykačka, a więc jeśli już wcześniej aktywowałeś licencję Dotykačka.
Jeśli pracujesz z systemem kasowym po raz pierwszy i nie masz jeszcze utworzonego konta w chmurze Dotykačka, wybierz opcję NOWY KLIENT. Tą opcję wybierz także w przypadku, jeżeli chcesz używać Dotykački przez 30 dni w wersji próbnej. Patrz rozdział Aktywacja wersji próbnej.
Jestem zarejestrowanym klientem