Obecność
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Obecność |
Nawigacja: Obsługa aplikacji systemu kasowego > Ustawienia aplikacji > Zarządzanie użytkownikami > |
» Dostępne tylko w Dotykačce NIEOGRANICZONE. « |
---|
Zależnie od typu licencji Dotykački, która została zakupiona, można mieć do dyspozycji prosty system monitorowania obecności pracowników. Pozwala on na rejestrowanie czasu przybycia do pracy, przerw i wyjść, a zapis rozpoczęcia pracy można połączyć ze standardowym logowaniem użytkownika do kasy. Podczas kolejnego wylogowania użytkownik zostanie zapytany, czy idzie na przerwę lub wychodzi, a te informacje zostaną uwzględnione w raporcie obecności.
Lista obecności jest dostępna w oknie logowania kasy. Zestawienie obecności pracowników można znaleźć w raportach lub w zestawieniach Dotykački w chmurze.
Listę obecności należy najpierw aktywować w Ustawienia aplikacji w części Obecność.
Najpierw należy aktywować listę obecności w System kasowy Dotykačka. Zaleca się w ustawieniach aktywować wybór Zapisać przyjście przy zalogowaniu się pracownika i dzięki temu przybycie do pracy będzie zapisywać się automatycznie podczas logowania użytkownika do kasy. Listę obecności można znaleźć w oknie logowania. W celu odnotowania przybycia do pracy wystarczy, że użytkownik zaloguje się w kasie, wybierając swoje nazwisko lub wprowadzając pin. Jeśli przybycie nie jest powiązane z logowaniem do kasy, użytkownik musi w oknie dialogu kliknąć w nagłówku przycisk Obecność i odnotować przybycie ręcznie, a następnie zalogować się do kasy. |
W sytuacji gdy w późniejszym czasie użytkownik wyloguje się, w oknie dialogowym pojawią się przyciski obecności umożliwiające zapis przerwy lub wyjścia z pracy. Te opcje można znaleźć również po kliknięciu przycisku Obecność w nagłówku. |
Po przejściu do zakładki Obecność można rozpocząć / zakończyć pracę lub przerwę, a także przełączyć się na raport obecności, w którym można znaleźć ewidencję poszczególnych pracowników. Dostęp do raportów jest jednak zależny od konkretnego użytkownika. |