Podłączenie wyświetlacza klienta
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Podłączenie wyświetlacza klienta |
Nawigacja: Przygotowanie kasy > Urządzenia zewnętrzne > |
Do systemu kasowego możesz podłączyć wyświetlacza klienta - pełnowartościowy wyświetlacz 14" w postaci terminala, który jest pod względem sprzętu komputerowego porównywalny z terminalem, na którym uruchomiona jest Dotykačka. W przypadku awarii Twojego urządzenia z systemem kasowym możesz użyć wyświetlacza klienta jako zastępczego systemu kasowego.
Wyświetlacz klienta 14", jest kolejnym terminalem dotykowym pełniącym funkcje wyświetlacza, który wyświetla transakcje a także reklamę. Jest to pełnowartościowy terminal, którego możesz użyć w razie potrzeby jako zastępczy system kasowy. Na urządzeniu służącym jako wyświetlacz klienta konieczne jest zainstalowanie aplikacji Wyświetlacz klienta. Następnie wyświetlany plik reklamowy wgrasz za pomocą chmury Dotykačka.
System kasowy i Wyświetlacz klienta komunikują się ze sobą za pośrednictwem połączenia sieciowego, muszą być więc podłączone do tej samej sieci. W tym przypadku nie ma znaczenia, czy oba urządzenia są podłączone do bezprzewodowej sieci WiFi lub za pośrednictwem kabla sieciowego LAN.
Wyświetlacz klienta może być razem z terminalem dotykowym umieszczony na specjalnym uchwycie lub może stać oddzielnie. Wyświetlacz klienta do uchwytu umocujesz w taki sam sposób, jak terminal dotykowy, chodzi o standard VESA.
1.Instalacja i ustawienie aplikacji Wyświetlacza klienta na urządzeniu, który będzie działał jak Wyświetlacz klienta.
2.Ustawienie Wyświetlacza klienta na terminalu dotykowym (sparowanie Dotykački z wyświetlaczem).
3.Wgranie multimediów i utworzenie listy odtwarzania w chmurze Dotykačka.
4.Synchronizacja połączenia pomiędzy urządzeniem i wyświetlaczem klienta.
Jeżeli wyświetlacz klienta nie wyświetla transakcji kasowych, oznacza to, że prawdopodobnie został przydzielony inny adres IP, niż jest ustawiony na terminalu dotykowym. |
14" wyświetlacza klienta możesz wykorzystać w razie potrzeby (np. awarii urządzenia z systemem kasowym) jako urządzenia zastępczego. Inwestycja w wyświetlacz klienta zapewni ci praktycznie stałą pracę systemu kasowego.
W przypadku, kiedy dojdzie do awarii urządzenia z systemem kasowym i chcesz go uruchomić na urządzeniu służącym jako wyświetlacz klienta, postępuj wg poniższych poleceń:
1.Na wyświetlaczu klienta zainstaluj aplikację Dotykačka.
2.W oknie aktywacyjnym Dotykački zaloguj się e-mailem i hasłem do chmury Dotykačka, wprowadź swój klucz licencyjny i wykonaj zastąpienie już istniejącej kasy. Dane z już istniejącej kasy zostaną przeniesione na nowy system kasowy, którą obecnie przedstawia wyświetlacz klienta.
3.Podłącz urządzenia peryferyjne i przeprowadź niezbędną konfigurację systemu kasowego. Nie zapomnij ponownie ustawić trybu Fiskalizacji.
4.Gotowe, możesz rozpocząć sprzedaż!
5.Po ponownym uruchomieniu uszkodzonego urządzenia w prosty i łatwy sposób wgraj dane z powrotem.