Jak działa system kasowy Dotykačka
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Jak działa system kasowy Dotykačka |
Nawigacja: Zaczynamy > |
System kasowy oparty jest na dwóch podstawowych częściach. Pierwsza część to samo urządzenie (lub kilka) połączone z Internetem i podłączonymi urządzeniami peryferyjnymi, jak na przykład drukarka lub czytnik kodów. Drugą część stanowi tzw. Dotykačka w chmurze - prosta usługa Internetowa, która zapewnia regularne zapisywanie danych i zaawansowane zarządzanie całym systemem kasowym.
Dane i zmiany na każdej kasie są automatycznie synchronizowane z Dotykačką. Wszystkie zapisane dane i informacje są zawsze dostępne z każdego urządzenia, nawet po nabyciu nowego urządzenia lub po jego wymianie. Dotykačka w chmurze zapewnia stały nadzór systemu kasowego. Raporty, dostępne w aplikacji, umożliwiają podgląd utargu na bieżąco. Szczegółowe informacje dotyczące usługi Dotykačka w chmurze znajdziesz w rozdziale Dotykačka w chmurze.
Dotykačkę można rozszerzyć także o inne funkcje za pomocą następujących aplikacji:
•System rezerwacyjny
Prosty system dla wprowadzania i podglądu rezerwacji stołów/pokoi.
•Mobilny sprzedawca / Mobilny Kelner
Mobilny sprzedawca umożliwia obsługę klientów bezpośrednio „na planie”, wraz z drukiem paragonów na mobilnej bezprzewodowej drukarce.
•Asystent telefoniczny
Prosta aplikacja dla zamówień telefonicznych. W momencie połączenia przychodzącego otwiera się na systemie kasowym nowy rachunek dla przypisanego lub nowego klienta, możesz od razu utworzyć jego zamówienie.
System kasowy Dotykačka jest chroniony certyfikatem bezpieczeństwa cybernetycznego i ochrony danych i fiskalizacji. |