Asystent telefoniczny
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Asystent telefoniczny |
Asystent telefoniczny to prosta aplikacja, która we współpracy z aplikacją Dotykačka ułatwia obsługę zamówień klientów przez telefon. Ważnym elementem dla prawidłowego funkcjonowania asystenta są konta klientów z wpisanymi numerami telefonu.
W momencie kiedy klient zadzwoni, na systemie kasowym Dotykačka wyświetli się okno z informacją o przychodzącym połączeniu. Po odebraniu połączenia, zostanie automatycznie wybrane konto klienta ze zgodnym numerem telefonu i przypisane do rachunku. W tym momencie personel od razu zapisywać zamawiane pozycje.
Aplikację Asystent telefoniczny zainstalujesz na swój smartphone, na którym odbierasz zamówienia od klientów. Asystent komunikuje się z systemem kasowym za pośrednictwem połączenia internetowego i wykorzystuje interfejs API.
•Zainstalowana aplikacja Asystent telefoniczny na smartphonie
•Aktywne połączenie internetowe na systemie kasowym i w smartphonie z asystentem telefonicznym
•Sparowany Asystent telefoniczny z systemem kasowym
•Uzupełnione numery telefonów w przypadku poszczególnych kont klienta
Asystent telefoniczny może prawidłowo funkcjonować tylko w przypadku, gdy telefon używający aplikację jest podłączony do internetu za pomocą sieci WiFi. Z przyczyn technicznych, nie możemy zagwarantować poprawnego działania aplikacji w momencie połączenia telefonu z internetem poprzez sieć mobilną. Niektóre inteligentne urządzenia zamykają aktywne aplikacje w tle i tym sposobem mogą zakłócać prawidłowe działanie Asystenta telefonicznego. Jeśli Asystent telefoniczny nie działa, sprawdź, czy w Twoim telefonie nie doszło do zakończenia jego działania. |