Asystent telefoniczny

<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >>

Asystent telefoniczny

icon_telasistantAsystent telefoniczny to prosta aplikacja, która we współpracy z aplikacją Dotykačka ułatwia obsługę zamówień klientów przez telefon. Ważnym elementem dla prawidłowego funkcjonowania asystenta są konta klientów z wpisanymi numerami telefonu.

W momencie kiedy klient zadzwoni, na systemie kasowym Dotykačka wyświetli się okno z informacją o przychodzącym połączeniu. Po odebraniu połączenia, zostanie automatycznie wybrane konto klienta ze zgodnym numerem telefonu i przypisane do rachunku. W tym momencie personel od razu zapisywać zamawiane pozycje.

Aplikację Asystent telefoniczny zainstalujesz na swój smartphone, na którym odbierasz zamówienia od klientów. Asystent komunikuje się z systemem kasowym za pośrednictwem połączenia internetowego i wykorzystuje interfejs API.

Wymagania dla asystenta telefonicznego:

Zainstalowana aplikacja Asystent telefoniczny na smartphonie

Aktywne połączenie internetowe na systemie kasowym i w smartphonie z asystentem telefonicznym

Sparowany Asystent telefoniczny z systemem kasowym

Uzupełnione numery telefonów w przypadku poszczególnych kont klienta

 

dulezite_sdeleni_icon

Asystent telefoniczny może prawidłowo funkcjonować tylko w przypadku, gdy telefon używający aplikację jest podłączony do internetu za pomocą sieci WiFi. Z przyczyn technicznych, nie możemy zagwarantować poprawnego działania aplikacji w momencie połączenia telefonu z internetem poprzez sieć mobilną.

Niektóre inteligentne urządzenia zamykają aktywne aplikacje w tle i tym sposobem mogą zakłócać prawidłowe działanie Asystenta telefonicznego. Jeśli Asystent telefoniczny nie działa, sprawdź, czy w Twoim telefonie nie doszło do zakończenia jego działania.