Zdalne podłączenie

<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >>

Zdalne podłączenie

Nawigacja:  Obsługa aplikacji systemu kasowego > Główne menu i sprzedaż > Kafelkowe menu > Centrum wsparcia >

Specjalista techniczny może dzięki prostej aplikacji zdalnie (za pośrednictwem internetu) podłączyć się do Twojego systemu kasowego i przeprowadzić niezbędne czynności. W większości przypadków jest to bardzo efektywne, ponieważ technik pracuje podobnie tak, jakby stał obok kasy.

Podczas rozwiązywania problemów, nie jesteś zobligowany do wykonywania poleceń, wszystko zdalnie przeprowadza technik. Pracę technika możesz oczywiście śledzić na kasie. Podczas tej czynności klient jest także z technikiem w kontakcie telefonicznym.

W większości przypadków chodzi o najszybszy a także najprostszy sposób pomocy. Komunikacja jest zaszyfrowana, zatem by zdalnie połączyć się z systemem kasowym, należy zawsze mieć włączoną aplikację TeamViewer Quick Support. Po jej zamknięciu nie można już podłączyć się ponownie zdalnie do urządzenia.

 

Jak umożliwić technikowi zdalne podłączenie?

1_icon

Kliknij przycisk Centrum wsparcia w menu kafelkowym na ekranie głównym Dotykački. Wybierz opcję Włącz TeamViewer.

tv1

 

2_icon

Jeśli aplikacja TeamViewer QuickSupport będzie zainstalowana w kasie, zostanie automatycznie pobrana i zainstalowana za pośrednictwem Dotykačka Marketplace. Poczekaj na zakończenie instalacji. Po zakończeniu instalacji aplikacja uruchomi się.

tv2

 

3_icon

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji TeamViewer QuickSupport możesz zostać zapytany o instalację dodatków dla zdalnego podłączenia, dodatek ten także należy zainstalować. Jeśli urządzenie nie wymaga dodatku, wyświetli się okno z informacją o natywnym wsparciu zdalnego sterowania. Aktywuj wybór 01, aby to okno znowu się nie wyświetlało i następnie kliknij ANULUJ 02.

tv3

 

4_icon

Aby specjalista techniczny mógł się podłączyć do urządzenia, należy podyktować mu w uruchomionej aplikacji TeamViewer QuickSupport wyświetlony numer ID. TeamViewer QuickSupport należy zostawić uruchomiony i zakończyć go dopiero po odłączeniu się technika.

tv4

 

5_icon

Poczekaj przy kasie. Gdy technik zainicjuje połączenie, należy na nie zezwolić w kasie. Technik nie będzie w stanie się podłączyć w kasie bez uzyskania zezwolenia.

clip0266

do góry