Wysłanie zgłoszenie do wsparcia technicznego
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Wysłanie zgłoszenie do wsparcia technicznego |
Nawigacja: Obsługa aplikacji systemu kasowego > Główne menu i sprzedaż > Kafelkowe menu > Centrum wsparcia > |
Zgłoszenie do wsparcia technicznego możesz wysłać bezpośrednio z systemu kasowego. Służy do tego prosty formularz, który znajdziesz pod przyciskiem Centrum wsparcia na ekranie głównym aplikacji Dotykačka.
Należy kliknąć przycisk Centrum wsparcia w kafelkowym menu na ekranie głównym aplikacji Dotykačka. Wybierz opcję Wsparcie techniczne. |
Otworzy się prosty formularz. Tutaj należy dokładnie uzupełnić wszystkie pola: •Imię i nazwisko - Wprowadź swoje imię. •E-mail - Starannie wprowadź e-mail, na który chcesz otrzymać odpowiedź. Ewentualny tekst domyślny w tym polu usuń. •Numer telefonu - Wpisz numer telefonu dla ewentualnego kontaktu telefonicznego. •W polu opisz swoją prośbę do wsparcia technicznego i szczegółowo przedstaw błędy lub problemy. |
Na koniec należy kliknąć przycisk WYŚLIJ ZGŁOSZENIE, wiadomość zostanie wysłana. |