Wysłanie zgłoszenie do wsparcia technicznego

<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >>

Wysłanie zgłoszenie do wsparcia technicznego

Nawigacja:  Obsługa aplikacji systemu kasowego > Główne menu i sprzedaż > Kafelkowe menu > Centrum wsparcia >

Zgłoszenie do wsparcia technicznego możesz wysłać bezpośrednio z systemu kasowego. Służy do tego prosty formularz, który znajdziesz pod przyciskiem Centrum wsparcia na ekranie głównym aplikacji Dotykačka.

 

Jak wysłać zgłoszenie do wsparcia technicznego?

1_icon

Należy kliknąć przycisk Centrum wsparcia w kafelkowym menu na ekranie głównym aplikacji Dotykačka. Wybierz opcję Wsparcie techniczne.

tp

 

2_icon

Otworzy się prosty formularz. Tutaj należy dokładnie uzupełnić wszystkie pola:

Imię i nazwisko - Wprowadź swoje imię.

E-mail - Starannie wprowadź e-mail, na który chcesz otrzymać odpowiedź. Ewentualny tekst domyślny w tym polu usuń.

Numer telefonu - Wpisz numer telefonu dla ewentualnego kontaktu telefonicznego.

W polu 01 opisz swoją prośbę do wsparcia technicznego i szczegółowo przedstaw błędy lub problemy.

tp1

 

3_icon

Na koniec należy kliknąć przycisk WYŚLIJ ZGŁOSZENIE, wiadomość zostanie wysłana.

do góry