Centrum wsparcia

<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >>

Centrum wsparcia

Nawigacja:  Obsługa aplikacji systemu kasowego > Główne menu i sprzedaż > Kafelkowe menu >

pomoc1

W oknie Centrum wsparcia znajdują się wszystkie istotne informacje dla udzielenia wsparcia technicznego. Tutaj znajdziesz link do pełnej wersji instrukcji obsługi i do bazy rozwiązań - kolejne instrukcje. Z tego okna także uruchomisz / zainstalujesz aplikację TeamViewer Quick Support, która umożliwia zdalne podłączenie specjalisty technicznego do Twojego systemu kasowego.

 

Opcje Centrum wsparcia:

Podręcznik użytkownika

Link do pełnej wersji instrukcji obsługi. Po kliknięciu otworzy się strona w domyślnej przeglądarce internetowej. Dla prawidłowego widoku zalecamy zastosowanie Google Chrome.

Baza danych - instrukcje

Link do bazy rozwiązań na stronie wsparcia technicznego. Po kliknięciu strona otworzy się w domyślnej przeglądarce internetowej.

Wsparcie techniczne

Po kliknięciu otworzy się prosty formularz, za pomocą którego wyślesz zgłoszenie do wsparcia technicznego. Procedurę wysłania zgłoszenia znajdziesz w tym rozdziale.

Wygeneruj kod autoryzacyjny dla wsparcia techniczego

Jeżeli wystąpi konieczność, aby technik podłączył się do Twojej chmury Dotykačka, należy dostęp autoryzować. Zrobisz to klikając przycisk Wygeneruj kod autoryzacyjny dla wsparcia techniczego. Następnie należy wyświetlony kod autoryzacyjny przekazać przez telefon technikowi. Bez tego kodu nie ma możliwości dostępu do Twoich danych. PIN można wygenerować bezpośrednio na systemie kasowym lub za pośrednictwem chmury Dotykačka.

kod

Włącz TeamViewer

Po kliknięciu otworzy się strona w sklepie Google Play w celu pobrania aplikacji TeamViewer Quick Support. Za pośrednictwem tej aplikacji technik może się podłączyć bezpośrednio do Twojego systemu kasowego przeprowadzić niezbędne zmiany. Warunkiem jest aktywne połączenie internetowe. Tę procedurę znajdziesz w tym rozdziale.

Wyślij dane do programisty

Za pośrednictwem tej opcji zostanie automatycznie utworzona wiadomość e-mail z danymi technicznymi i informacjami o ustawieniach systemu kasowego. Tej opcji używaj tylko wtedy, gdy zostaniesz poproszony przez wsparcie techniczne.

Ustawienia WiFi

Wyświetla nazwę (SSID) sieci bezprzewodowej, do której podłączone jest urządzenie. W nawiasie podany jest aktualny adres IP.

Inne aplikacje do pobrania

Link do sklepu Google Play do strony z innymi aplikacjami Dotykačka. Na tej stronie możesz sprawdzić, czy używasz aktualnej wersji aplikacji Dotykačka i powiązanych aplikacji.

Aplikacja Dotykačka

Numer wersji aplikacji. Za pomocą kliknięcia wyświetli informacje o użytym kluczu licencyjnym i pozycjach w bazie danych.

do góry