Ustawienia chmury Dotykačka
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Ustawienia chmury Dotykačka |
Nawigacja: Dotykačka w chmurze > |
Menu Ustawienia chmury Dotykačka, która jest dostępna przez ikonę koła zębatego na górnej listwie ekranu umożliwia m.in. zmianę informacji przyporządkowanej do Twojego konta użytkownika w Dotykačce w chmurze. Masz możliwość zmiany hasła użytkownika, ustawienia dwupoziomowego zabezpieczenia i edycji danych osobowych lub informacji o Twojej działalności gospodarczej. W zakładce znajdziesz także dostęp do listy faktur za płatność licencji Dotykačka.
Tutaj możesz się przełączać między swoimi chmurami, o ile masz ich więcej.
Dane w Dotykačce są zapisane na tzw. chmurze, która jest zabezpieczoną pamięcią danych w internecie i komunikuje się z Twoim systemem kasowym synchronizując z nim dane. Pracować możesz w systemie kasowym, a także zdalnie poprzez interfejs sieciowy, który nazywamy Dotykačka w chmurze.
Możesz mieć utworzonych kilka kont w chmurze, na przykład w przypadku dwóch sklepów z różnym asortymentem. Zaloguj się do Dotykački w chmurze i wybierz jakim sklepem (chmurą) chcesz aktualnie pracować. Nowe konto w chmurze (dla jednej lub kilku systemów kasowych) możesz utworzyć w przewodniku aktywacji. W większości przypadków wystarczy tylko jedno konto w chmurze, gdzie poszczególne systemy kasowe udostępniają dane w chmurze
W tej zakładce znajdują się zestawienia wystawionych regularnych faktur za licencje Dotykačka z informacjami o ich zapłacie. Klikając ikonę, pobierzesz fakturę w formacie .pdf. Klikając przycisk, Wystaw rachunek przejdziesz do bramki płatniczej w celu zapłaty kartą. Na tej stronie zobaczysz także wpisane dane konieczne w celu przeprowadzenia płatności, a w dolnej części zestawienie licencji z kluczami licencyjnymi.
Jeśli któraś z wystawionych faktur nie została zapłacona w terminie, zostaniesz o tym powiadomiony:
Niezapłacone faktury można uregulować kartą płatniczą klikając przycisk Wystaw rachunek. Wyświetli się strona z podsumowaniem i przyciskiem przekierowującym do bramki płatniczej. Płatność jest realizowana przy użyciu zabezpieczonej (usługa 3D secure) bramki spółki Global Payment. Bramkę tę standardowo wykorzystują np. sklepy internetowe w Republice Czeskiej.
Ten wybór przekieruje cię na strony centrum pomocy technicznej spółki Dotykačka. Jeżeli chcesz wygenerować kod PIN dla dostępu technika do Twojego konta w chmurze Dotykačka, zastosuj funkcję o tej samej nazwie w menu Ustawienia konta w chmurze.
Tutaj możesz przeprowadzić m.in. ustawienie danych informacyjnych, włącznie ze zmianą hasła i danych osobowych. Więcej informacji na temat tych opcji znajdziesz w następnym odrębnym rozdziale.
Za pomocą tej funkcji wylogujesz się z chmury Dotykačka i zostaniesz przekierowany do okna logowania.