Ustawienia
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Ustawienia |
Nawigacja: Rezerwacja > |
Do ustawienia aplikacji Rezerwacja dostaniesz się klikając pozycję Ustawienia w prawym menu.
Jeżeli aktywizujesz tą opcję, będą poszczególne rezerwacje ważne dla całych dni i to zawsze od wprowadzonego czasu dla Check in i Check out. Przy wytworzeniu rezerwacji wybierzesz więc tylko dzień od do a rezerwacja będzie ważna pierwszego dnia od 14:00 (Check in) i ostatni dzień do 10:00 (Check out). Poszczególne stoły będą więc uważane za pokoje. Na przyszłość liczymy się z możliwością zmiany wyświetlania stołów z nowymi ikonami, które będą przedstawiały poszczególne pokoje.
Jeśli używasz więcej kas podłączonych do jednej chmury internetowej (cloud) w kalendarzu standardowo wyświetlają się stoły ze wszystkich kas. Przez aktywację tej opcji i wybór kasy z rozwijanego menu ograniczysz wyświetlanie stołów w kalendarzu tylko na wybraną kasę.
Przez zakreślenie tej możliwości umożliwisz utworzenie rezerwacji bez konieczności wyboru klienta. Klienta możesz jednak do utworzonej rezerwacji dodać opcjonalnie na podstawie ręcznego wprowadzenia lub wyboru z listy (patrz rys. powyżej).
Klikając na przycisk anulujesz połączenie pomiędzy rezerwacjami i aplikacją kasową Dotykačka.