Używanie asystenta tel.
<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >> Używanie asystenta tel. |
Nawigacja: Asystent telefoniczny > |
Jeżeli poprawnie sparowałeś asystenta telefonicznego z kasą, podczas każdego połączenia, wyświetli się na systemie kasowym powiadomienie. Na podstawie numeru telefonu, system Dotykačka, odnajdzie w bazie przydzielone konto klienta i przypisze go do właśnie otwartego rachunku.
Klient zadzwoni na twój numer komórkowy, którego używasz dla przyjmowania zamówień. Telefon jest połączony z internetem i jest na nim zainstalowana aplikacja Asystent telefoniczny sparowana z kasą, która jest także podłączona do internetu.
Na systemie kasowym Dotykačka, podczas połączenia, wyświetli się okno informujące o przychodzącej rozmowie. Jeżeli system nie odnajdzie w bazie konta klienta w aplikacji Dotykačka na podstawie tego numeru, przyciskiem + DODAJ KLIENTA utworzysz nowe konto klienta z tym numerem:
Jeżeli system rozpozna numer telefonu, wyświetli się konkretne konto klienta. Przyciskiem WYBIERZ KLIENTA otworzysz rachunek i możesz bezpośrednio zacząć przypisywać zamawiane produkty. Klikając REZERWUJ STÓŁ, otworzysz aplikację Rezerwacja i będziesz w stanie na danego klienta dokonać rezerwacji stołu. Przyciskiem ZIGNORUJ okno z przychodzącą rozmową zamkniesz bez żadnych operacji.
Jeśli w trakcie połączenia przychodzącego masz akurat otwarty rachunek, zobaczysz też przycisk WYBRAĆ KLIENTA DO NOWEGO ZAMÓWIENIA. Dotknij tego przycisku, aby zaparkować aktualny i utworzyć nowy, pusty rachunek z klientem dopisanym przez połączenie.
Zaparkowany rachunek znajdziesz w otwartych rachunkach. Jeśli naciśniesz przycisk WYBIERZ KLIENTA, klient zostanie przypisany bezpośrednio do aktualnie nabijanego rachunku.
Asystent telefoniczny działa zawsze tylko z jednym systemem kasowym, z którym jest sparowany. Możesz użyć kilku asystentów telefonicznych dla różnych kas. Ilość asystentów nie jest ograniczona. Dla numeru telefonu bierze się pod uwagę również spacje między cyframi. |