Praca na kilku systemach kasowych

<< Kliknij, aby wyświetlić zawartość >>

Praca na kilku systemach kasowych

Nawigacja:  Dotykačka w chmurze >

W przypadku korzystania z kilku systemów kasowych, standardowo każda nowa kasa będzie przyporządkowana do tego samego konta użytkownika i pamięci (chmury) w chmurze Dotykačka. W takim przypadku, wszystkie kasy automatycznie udostępniają następujące dane:

Produkty i ich ustawienia

Konta użytkowników

Konta klientów

 

dulezite_sdeleni_icon

Jeśli każda kasa będzie pracowała w innej walucie lub będzie miała ustawione różne zaokrąglenie, należy takie kasy używać oddzielnie. Tak samo, jeśli nie życzysz sobie, aby kasy udostępniały dane w ramach jednego konta w chmurze Dotykačka. W obydwu przypadkach, utwórz nową pamięć (konto w chmurze) podczas aktywacji kasy, ewentualnie skontaktuj się ze wsparciem technicznym.

 

Praca na kilku systemach kasowych z udostępnianymi danymi

Mapa stołów

Na każdej kasie możesz wybrać aż 5 stron mapy stołów. Przeprowadzisz to w ustawieniach Mapy stołów, gdzie mapę stołów można także dezaktywować, jeśli nie chcesz jej używać, ewentualnie później znów włączyć. Praca z mapami stołów i ich przełączanie jest opisana w rozdziale Mapa stołów.

dulezite_sdeleni_icon

Mapę stołów należy na każdym systemie kasowym ustawić z osobna.

Ceny produktów

Jeżeli zmienisz właściwości produktów zmienią się one na wszystkich kasach. Jeśli chcesz zmienić np. cenę produktu tylko dla konkretnej kasy, możesz to wykonać np. za pomocą utworzenia reguły w Planie cenowym. Udostępnić produkty wyłącznie do określonej kasy można za pomocą reguły w zakładce produkty niewidoczne.

Magazyn

Standardowo każda kasa używa własnego magazynu domyślnego. Jeśli chcesz dla wszystkich systemów kasowych ustawić jeden magazyn, utwórz w chmurze Dotykačka nowy magazyn i ustaw jego dostępność dla wszystkich lub wybranych kas. Nie zapomnij także na każdej kasie ustawić tego magazynu jako domyślnego.

 

uziv_tip_icon

Synchronizacji kas można także użyć dla funkcjonalności tzw. Mobilnego sprzedawcy (Mobilnego kelnera) w przypadku, gdy nie posiadasz licencji Dotykačka, która go obsługuje. Szczegółowe informacje o tej opcji znajdziesz w bazie rozwiązań.

do góry